Szállítás és Garancia

Személyes átvételi lehetőség telefonon történt előzetes egyeztetés alapján:

1151 Budapest, Wysocki utca 1. II-es kapu portáján mint átvevő ponton.

Időpont egyeztetés: 06-20-277-8095 telefon számon!

Amennyiben a helyszínen készpénzzel kíván fizetni,kérjük pontos összeggel készüljön!

Az átvevő ponton bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!

Szállítás

A terméket semleges csomagolásban szállítjuk, a csomagoláson semmi (logo,honlapcím stb) nem szerepel,semmi sem utal annak tartalmára! 
A dobozon csak a szállítási név és cím szerepel,illetve a feladó vállalkozás neve és címe (ezek egyike sem utal a termékre)!


Szállítást csak Magyarország területére vállalunk a feltüntetett szállítási díjért! Lehetőség van más országokba történő szállításra,ilyenkor azonban a szállítást egyedi szállítási díjért vállaljuk melyet minden esetben a Vevővel egyeztetünk. Külföldi szállítási cím esetén csak előre utalással történhet a vásárlás.A Webáruházunkban rendelt termékeket Futárszolgálaton keresztül juttatjuk el a vásárlóhoz. Házhozszállítási idő Magyarországra: 1-3 munkanap 

A házhoz szállítás díjszabása 

Házhoz szállítási díjaink Magyarország egész területére vonatkoznak.

A 14 napos jogilag előírt visszavásárlási garancia esetében a termék visszaküldésének díja a vásárlót terheli.

Termékszavatosság

Élhetsz a termékszavatossági jogával az1959. évi IV. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon és a 49/2003. GKM rendelet értelmében, amennyiben bizonyíthatóan a termék a vásárlás időpontjában nem felelt meg a jogszabályban vagy a szerződésben rögzített tulajdonságoknak.  A szavatossági jog érvényesítése történhet csere vagy javítás útján. Amennyiben sem cserére, sem javításra nincs lehetőség, a termék vételárát visszatérítjük, amennyiben ez a vásárlástól számított 14 napon belül jelezve lett. Ezért kérlek, hogy átvételkor tekintsd meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés. Amennyiben bármilyen kár keletkezett a terméken, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a terméket nem szabad átvenni.

Garancia

www.sexpress.hu webáruházban található termékek import termékek. Vállaljuk a magyar jogszabályokban rögzített jótállást, illetve szavatosságot az általunk forgalmazott minden termékre. Így a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 1 év jótállási kötelezettséget vállalunk.  A termék meghibásodása esetén a megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken jelezheti a problémát. Kérjük, hogy átvételkor tekintse meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés. Amennyiben bármilyen kár keletkezett a terméken, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a terméket nem szabad átvenni. Abban az esetben, ha keletkezett sérülés és azt a kibontás követően lett tapasztalva, akkor részletes képet kérünk a hibáról és egy előzetes vizsgálattal megállapítjuk, hogy feltehetően ki felelős a hibáért. Ezt követően minőségfelelős szakemberek fogják kiértékelni, hogy a kár a gyártó hibájából történt-e vagy sem. Ha a probléma a gyártó által okozott hiba, akkor a terméket, vagy annak hibás részét webáruházunk saját költségén megjavítja, vagy újra cseréli. A nem rendeltetés szerint való használat, és vevő hibájából bekövetkezett károsodás esetén a garancia érvénytelen.  A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli. A sérült vagy hibás termék közvetlenül webáruházunkba küldhető vissza, a 1151 Budapest, Wysocki utca 1. E épület I.emelet 112. címre. Utánvételesen küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!  A 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.  Teljes terjedelmében az alábbi linken megtekinthető http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26.) kormányrendelet 23.§ (1) szabályozása értelmében a fogyasztó az elállás jogát a megrendelt termék kézhez vételétől gyakorolhatja és onnan számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A www.sexpress.hu kizárólag bontatlan termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A termékelállás csak a nem használt,bontatlan csomagolású termékekre vehető igénybe, már használt termékek esetén az elállási jog 14 napon belül és azon túl is érvénytelen.

Nem alkalmazható az elállási jog a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén, amennyiben már kibontásra került a termék, ezek ugyanis a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet 5. § c) pontja alapján a termék sajátos rendeltetéséből adódóan és higiénés okokból a „természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékeknek minősülnek, és semmilyen körülmények között nem cserélhetők, kivéve a szavatossági okokból indokolt csere esetét. A korlátozás felsőruházatra nem vonatkozik.

Bővebb információ: www.nfh.hu/portal/hasznos/internetes/elallasi_hianya.html

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó további egy évig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Rendelés lemondása: Elküldött megrendelését a rendelést követő munkanapon délelőtt 12 óráig, e-mailben vagy telefonon lehet lemondani.

Elállási jog gyakorlásának menete 

Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával, úgy e-mailben küldje el nekünk szándékát. E-mailben történő jelzés esetén az e-mail elküldésének időpontját vesszük figyelembe. A megrendelt terméket a Vevő postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a cégünk címére. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!  A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!  A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően a csomag kibontásáról és a visszaküldött termék megvizsgálásáról videófelvétel készül. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése miatt van szükség.  A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a www.sexpress.hu a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát, amennyiben az nem használt, sérülésmentes és hiánytalanul visszajuttatásra került.

Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§ (1) bekezdés] szabályozása értelmében.

 Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§ (2) bekezdés]  belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§ (1) bekezdés]

Elállási / felmondási jog gyakorlására cégünk nem alkalmaz formanyomtatványt, elegendő részünkre telefonon vagy e-mailban megküldeni azt. [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 1.§ (2) bekezdés b) pont]

Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 naptári nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.

A visszatérítés során banki átutalást alkalmazunk.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. . [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 24.§ (1) bekezdés]

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

 

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát. [45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§ (1) bekezdés k) pont és 25.-a]

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

A jelenleg hatályos törvényi szabályozásnak megfelelően Önnek jogában áll 14 napig visszaküldeni, vagy hozzánk visszajuttatni a terméket, és visszakérni a termék vételárát, illetve ha a csomagpontra történő kiszállítást kért, annak árát is.

Ha ezen jogát a törvényileg meghatározott 14 napon belül, sértetlen csomagolás, eladható állapot esetén érvényesítheti, akkor a vételár 100%át adjuk vissza.

….

„Használt termék esetén: ( idézet: konkrét egyeztetés a fogyasztóvédelemmel! )

"a fogyasztó nem veszítheti el elállási jogát, azonban felelősséggel tartozik az áru esetleges értékcsökkenéséért. A fogyasztónak az árut annak jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapítása céljából ugyanúgy kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt az üzletben engedélyeznék a számára. Például a fogyasztó csak felpróbálhatja az adott ruhadarabot, de nem hordhatja azt."

.."A hatályos jogszabályi rendelkezések tehát nem zárják ki, hogy a fogyasztó használatba vegye a terméket. Ennek alapján a kereskedőnek abban az esetben is vissza kell vennie a terméket, ha az már használva volt, amennyiben viszont a fogyasztó a termékben kárt okoz, akkor annak megtérítésére kötelezhető"..

Használt termékek esetén, tehát, figyelembe véve, hogy boltunk semmilyen használt termék utólagos értékesítésével nem foglalkozik, magas márka -, és design értékű termékekről van szó, egyedi elbírálás alapján a termék vételárának 40-80%-át térítjük meg.

Kérjük, visszaküldési szándékát emailben jelezze felénk, telefonos információkat a félreértések elkerülése végett nem fogadunk el, csak írásban. Az emailben kérjük adja meg a megrendelés sorszámát, illetve a rendelés során használt nevet. Lehetőleg kérjük a számla másolatát is küldje meg részünkre.

( emailcím: info@sexpress.hu )

Amennyiben Ön Budapesti, vagy boltunk felé jár, természetesen személyesen is behozhatja a terméket.

A 14 napos elállási jog érvényesítése esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli, amennyiben nem a legolcsóbb szállítási lehetőséget választja. ( átvétel csomagponton. )

A megrendelés leadásával megrendelő a fenti feltételeket feltétel nélkül elfogadja,azokat magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el!

 

A vásárló és a szállító között megkötött szerződés „nem írásban megkötött” szerződésnek minősül. [Ektv.5.§ (2) bekezdés b)pont]

A vásárló és a szállító között megkötött szerződést a szállító nem iktatja. [Ektv.5.§ (2) bekezdés b)pont]

A vásárló és a szállító között megkötött szerződés magyar nyelven készül,más nyelveken nem elérhető. [Ektv.5.§ (2) bekezdés d)pont]

A vásárló a megrendeléséről 48 órán belül automata visszaigazolást kap. Amennyiben ez nem történik meg úgy a megrendelése semmissé válik. A webáruházban közzétett árak helyességére nagy figyelmet fordítunk,azonban ha egy termék ára nagyban eltér a piaci ártól (a piaci ár felénél is kevesebb vagy esetleg 0 Ft jelenik meg illetve a termék nem akciós) úgy az árat vis maior során keletkezett hibaként kezeljük, így azon áron történt rendelést teljesíteni nem tudjuk, a rendelést töröljük.

Panaszkezelés:

Vásárló a panaszát cégünkhöz írásban nyújtja be (postai levél vagy e-mail útján),melyre 3 munkanap határidővel intézkedünk. [45/2014. (II.26) Kormány Rendelet.11.§ (1) bekezdés h)pont]

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el. [45/2014. (II.26) Kormány Rendelet.11.§ (1) bekezdés v)pont]

Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@sexpress.hu.

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

[524/2013/EU. Rendelet.14. cikk (2) bekezdés]

 

 

 

Kellékszavatosság

 

Bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

 

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

 

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

 

A vásárló az Ren-Trade Bt hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

A vásárló a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Ren-Trade Bt számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a cserét nem kérte, ill. nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, ill. mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Ren-Trade Bt adott okot. 

 

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

 

A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

 

A vásárló a Ren-Trade Bt-vel  szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, az Ren-Trade Bt-től vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. [45/2014. (II.26) Kormány Rendelet.11.§ (1) bekezdés m)pont]

 

 

Termékszavatosság

 

Termék hibája esetén a vásárló - választása szerint –kellék szavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. (Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.)

 

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

- a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

- a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

- a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

 

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 

 

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania. 

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Ren-Trade Bt-vel szemben érvényesítheti.

 

Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén 

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben. [45/2014. (II.26) Kormány Rendelet.11.§ (1) bekezdés m)pont]